Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Då var det min tur!

Av Annika Nordmark - 28 december 2009 13:15

  

Jag sitter i köket i det stora huset på Stora Wrem, solen lyser underbart och snön ligger tjockt som ett lager grädde ute! Inser då att halva Sverige har en blogg. Så nu är det min tur att skaffa en!


Så, Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om mitt liv som student på Flyinge, mina hästar, mina buggäventyr och mitt liv med Herbalife!


Kramar Annika


 
 
sofia

sofia

28 december 2009 14:27

va roligt att du skaffat en blogg... ska bli roligt att följa dig här så man vet vad som händer nere i skåneland. kramar

http://sofiablogg.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Nordmark - 23 maj 2010 20:02


Hej Allihopa! Nu var det ett tag sen igen... Det är alltid massa roliga saker som händer mellan gångerna som jag bloggar. Det har varit en tuff tid det senaste med många tentor, examen i ridning och en del jobb. Vi har haft tentor i hästens bi...

Av Annika Nordmark - 28 april 2010 21:39

Livet blir inte alltid som man har tänkt sig och ibland springer verkligheten i kapp en. För en knapp vecka sedan avled min bästa barndomskompis mamma efter att ha kämpat mot den elaka sjukdomen cancer i mer än 15 år. Hon har kämpat och stått ut med ...

Av Annika Nordmark - 23 april 2010 21:46


   De är fredag kväll och jag sitter helt själv här hemma där det normalt sätt alltid är full rulle då vi är 12 personer som bor här. Det är faktiskt helt underbart!! Så nu ska jag passa på att skriva lite i min blogg! Det blir inte så ofta som jag v...

Av Annika Nordmark - 29 mars 2010 12:10

Jag får kolla i min kalender för att komma ihåg allt vad som har hänt sen sist!! Å jag kom fram till att det var massa roliga saker!!   Jag lovade sist att jag skulle berätta hur Studio 54 festen blev! Det var en fest som Hippologernas festkommit...

Av Annika Nordmark - 9 mars 2010 21:46

Jag har skrivit en del här nu men har aldrig nämnt mitt arbete med Herbalife! Jag har arbetat med Herbalife i drygt tre år och det är bland de roligaste jobben man kan ha! För er som inte vet vad Herbalife är så ska jag presentera det kort! Herbalife...

Presentation


Annika heter ja! Bor och pluggar i Flyinge och kommer efter avslutat utbildning bli Hippolog och Stallchef!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards